Kızlar ben çok evhamlıyım sanırım bir şey olunca korkup hemen size sormak istiyorum ama postlarima hiç cevap vermiyorsunuz ve ben buna bozuluyorum😞
Konuya gelirsem 11 haftalık olduk çok şükür ama dünden beri oturup kalkınca sağa sola dönünce yattığım yerden kalkınca çok ani ve sert batma oluyor karnımda bunun sebebi ne yada sizsede oluyormuydu
Bundan önceki gebeliğim 5 ayımda sonlandı ve ondada aynı batma oluyordu korkum bu kadar steesim o yüzden size yazıp rahatlamak istiyorum