prenses99 Kızlar geceleri karnım taş gibi oluyor altta baskı var acıdan kıvranıyorum bagırsagım patlıcak gibi sonra inince rahatlıyorum ama şuanda alt taraf kaskatı neden olabilir
merve588 prenses99 ayni sorun bendede var ki benim gündüz de oluyor haftaya doktoruma sorucam bu durumu asiri rahatsiz ediyor bu ağrı kasılma
prenses99 selinhatay evet olabilir gaz çıkınca rahatlıyorum yumuşuyor ama her gece böle 3. 4. 5 saatlerinde oluyor
prenses99 merve588 benımde sordum ilgilenmedi hiç gece duramıyorum şişkinlik gaz kasılma hepsı var erkenden 34. Olduk daha ilk gebeliğimde böle olmadım hiç bu çok yordu beni bagırsak ağrısı gaz sancı
merve588 prenses99 benimde ilk gebeligim zordu bu dahada zor geciyor enfeksiyon var bide gunlerdir mahvoldum hayirlisi ile bi dogum yaklassaydi artık diyorum