Kızlar kuzenim bana dediki eğer gebelik testinde iki çizgi netse erkek bebek ikinci silikse kız bebek oluyor çevremde herkeste böyle oldu dedi ve benim bat 3 gün kala ben öğrendim gebelik testiyle hamileliğimi iki çizgide netti ama doktor bana kız tahmininde bulundu 12 haftada iki gebeliğim de de 3 aylıktı kızım karnımda test yaptım silikti o yüzden beta yükselince çizgi net oluyor demeyin yorumlarınızi bekliyorum sizinkiler nasıldı