bence herkesin doğum süreci farklı kimi memnunken kimi değil, farklı blogda okumuştum biri memnunken diğerinin memnuniyetsizdi kendisini prenses gibi hissetmek istediği için memnun kalmıyor orasıda devlet hastanesi sonuç itibari ile böyle sosyal medyada göründüğü gibi doğumlar istiyorsanız özel tercih olması gerekiyor. Sorunuza gelecek olursam da şöyleki yengem orada doğum yaptı ve gayet memnun doktor olarak o yaşam beyden aşırı memnundu bense asla odasından geçmem dedim ve Emrah beyde devam ettim mart sonunda da nasipse orada olacak doğumum