Kızlar 27 haftalık hamileyim normalde gündüzleri normal hissederdim ama geceleri bebeğimin haraketlerini çok net hissederdim 2 gündür hissetmiyorum çok çok az günde 2 3 sefer çok küçük sanki nabız atması gibi haraket oluyor bu başka bitşey hissetmiyorum ama herhangi birşey de yapmadım zarar verecek bir sıkıntı mı olmuştur yoksa acaba ebebek pozisyon mu değiştirmiştir çok korkuyorum