esrashnn01 gdzalp18 chatgbtye gönder istersen canım ben her nstye bağlandığımda ona yolluyorum kâğıttan bir şey anlamıyorum ben bağlandığımda ekranı takip ediyorum sancı kısmı 25e kadar normal kabul ediliyor
gdzalp18 Eda2424 hiç bişey demedi ki gece ağrım olursa gel olmazsa sabah nst için mutlaka gel dedi o kadar
basak19 gdzalp18 seni biraz erken bağlamış sanki ben ,35 de girdim ağrın mi vardı peki şikayetin felan o yüzden mi erken bağladı