ayseel ben kan verirken biraz tedirgin oluyorum ( daha önce damar yolu bulamadılar ve bi anı yasadım) onun da etkisiyle sanırım, bana hastanede ee sen buna böyle yapıyorsan doğumu nasıl yapacaksın demişlerdi 😅 ağzı olan konuşuyor işte anlamayana ne desen boş. Doğuma gelirsek de sezeryan olursa hemen olup bitiyor sonrasında ağrını çekiyorsun ilk ayağa kalkma zor yürüyüşler ilk etapta zor ama yürüdükçe açılıyorsun aman aman anlattıkları gibi kötü değil. Normal doğum yapmadım ama denedik kendi sancımı hissetmedim nstde çıkmıştı, açılmam olmadı ve suni aldım. Ama gene açılmam olmadı, ben hareketsiz bir hamilelik geçirdim ve açılma beklerken bile doktorum bana şu hareketi yapalım edelim diye yardımcı olmadı. Suni alıp açılması olup doğum hemen gerçekleşen çok kişi var. Doğum sancısı da regl sancısına giderek artan versiyonu gibi, normal olursa eğer hareket yap mutlaka doğumu kolaylaştıracak şeyler hurma ananas bol araştır 🌸 şimdi sen kendine güçlü gelmiyorsun belki ama gerçekten güçlüsün, anne olduktan sonra anlıyorsun, yazması kolay ama panik yapma, ki bende çok panik yapan biriydim ona rağmen söylüyorum 🙏🏼