zamansmomm çok acı çektim canım ama rabbime hamd ettim belki bu imtihan benim kurtuluşa erenlerden olmamı sağlayacak 13 haftalıktı yavrum doğum sancısı çektim 2-3 saatin sonunda da evde doğum yaptım bebeğim ve plasentası elime doğdu o kadar her şeyi belliydiki tamamen bir bebekti gözümün önünden gitmiyor hemen olursa belki acım hafifler