beraydogru maşallah maşallah çokça tebrik ederim benim o bahsettiğim ilk hamileliğimdi iki yaşında bir kızım var ikinciye denemeye başladık da bat bugün yarın olması lazım daha olmadım erken gebelik yaptım negatif kan tahlili düşük ama ilk hamilelikte de geç döllenme olunca acaba dedim bunda da öyle olur mu daha adet olmadım ovuluasyonu değerlendrdiö kısmet hersey