beraydogru hayırlı olsun pozitif duruyor :) gebeliğin çok başlarında ise çizgi silik bir pembe oluyor negatif olsa 2nci çizgi hiç çıkmıyor ortaya olduğu yer beyaz kalıyor ve tek çizgi olarak sonuç veriyor ama sizinki silikte olsa çizgi çıkmış ☺️☺️☺️☺️