İlk dogumumdan sonra banada kaldı bu idrar kacirma olayı hatta 10 saniye önce hapşırınca kacirdim ikinciye gebeyim akinti sebebiyle ped koymusum duş aldım pedi unuttum dedim iyiki ped koymusum tam o an gördüm postunu canım yani cozumu varsa bu hamileliğimden sonra bende duzelirim inşallah 🙏