merve_tp 14+1 olduk. Mide bulantım yeniden başladı, halsizliğim çokkk fazla, baş ağrılarım başladı, iştahım kapalı. Bebek olmasa yemicem hiç bir şey 🥲 stres seviyem arttı. Napıyosunuz sizz?
Perla_ merve_tp 14+5im birkaç gündür iyiydim halsizlik baş ağrısı yine başladı ne yersem yiyim hep aç gibiyim böyle midem birşeyler istiyor ama ne istediğini bilmiyorum hem yemek istiyorum hem istemiyorum
melismersin merve_tp hahaha bende bunu sorguluyorum biliyormusun. Ben 18. Haftaya kadar hiç mide bulantısı ağrı yaşamadım. Ama şu 2.5 haftadır mide bulantısı kasık batması sırt ağrısı yani resmen bunlarla savaşıyorum. Kasık ağrısından acillik bile oldum yani. Midemde adam akıllı birşey tutamıyorum birde bebişimde hareketlendi yemek yemeden önce uyanıksa asla rahat bırakmıyor kafası midemde ayakları rahim ağzımda dimdik duruyor 😂 tost yemekten gına geldi🫣
bsrbrkysr184_ merve_tp 🥲 tez zamanda geçer inşallah canım gerçekten zor oluyor öiğde bulantısı yanma hepsi ayrı bi zorluk
bsrbrkysr184_ merve_tp 🥲 tez zamanda geçer inşallah canım gerçekten zor oluyor öiğde bulantısı yanma hepsi ayrı bi zorluk
merve_tp Perla_ aynı bende de öyle iştahım yok ama yemem lazım gibi salata yiyim diyorum ama canım hiç bir şey çekmiyor 🤦🏻♀️
Perla_ merve_tp Bir günümüz bir günümüzü tutmuyor ki :( karnında böyle kasılma tarzı şeylerin oluyor mu ya bazen sertleşme? Çok stresliyim bu ara ondan mı oluyor yoksa bu haftalarda normal mi merak ettim
merve_tp melismersin ahahaha çokkk sevimli geldi bana bu yorumm😅ben de sabah sanki 5 gündür yemek yememişim gibi aç uyanıyorum. Uyutmuyor yavrum 😅cinsiyeti ne bu çılgın bebişin?
melismersin merve_tp kızım olacak inşallah 🩷 salı günü detaylı ultrasona gittiğimizde fark ettik yani doktor bile şaşırdı bildiğiniz mide ve rahim bölgemde zıplıyor 🫣 biraz fazla hareketliyiz. Ama normalde de sizinki gibi durumlarıda okudum burada. Geçmeyen olabiliyor.
merve_tp melismersin hahaha çılgın kız😅 benim de bebek çok zıpzıpçıydı. Ama henüz cinsiyeti net belli değil. Evet öyleymiş annem 9 ay boyunca mide bulantım oluyor dedi bana. Umarım olmaz
merve_tp Perla_ kasılma olarak hissetmedim hiç ama sanki bir tarafım daha sert oluyor bazen bi tarafım daha yumuşak.
melismersin merve_tp sağlıkla gelsinlerde cinsiyeti önemli değil 🫶🏻🫶🏻bol bol su iç eksik etme Ben bulantılarım olduğunda hemen yanıma grisini paketi koydum onu kemiriyorum baya dindiriyor bulantımı. Birde tostu beyaz ekmekle yapmıyorum birde domatesle şeyi fark ettim hem çok çabuk acıktırıyor hemde bulantımı arttırıyor. Direk ekşi maya ile yapıyorum az birşey baya iyi geliyor. Sabah bulantıları baya atak yapmıştı bir ara.
merve_tp melismersin tam buğday lavaşı tavaya koyuyorum içine peynir koyup ısıtıp rulo yapıyorum. Benim tek kurtarıcım bu süreçte 🥲
melisa_dfj Bende aynı durumdayım 🥹 16+3 bende 13 haftaya kadar çok rahattım 14 sonra karın ağrılarım gerilme batmalar geceleri bile uyanıyorum bide iştahım da çok fazla artttı kızım sürekli acıktırıyor annesini 🥹