hghg Kızlar Kraft Kenya bebek arabasını aldım sizce nasıl bi bebek arabası kullanımı vs ? Deneyimi olanlar yazabilir mi
yagiz_didem hghg Kenya mila arasında gıdıp geldım mila aldım çünkü Kenya bıraz dar ve tekerlek küçüktü mıla daha büyük ve genıstı
nilperab hghg kraft kenya 2,5 yıldır hergün full kullandım ve memnunum.Sürüşü çok honforlu hantal bir araba değil.Ve en önemlisi bir sıkıntı olursa kraft hemen ilgileniyor yedek parça ve tamir konusunda.asla aldığıma pişman olmadım
Ssmdk hghg ben 11 aydır kullanıyorum çok memnunum. Ağırlık arabaya göre normal. Yer kaplaması da büyük arabalar gibi değil. Tek elle katlanıyor
Meltem3461 Bende Kraft Magic Travel sistem bebek arabası aldım henüz kullanmadık ilk gebeliğim hafifliğini çok severek almıştım