civcivinn_annesi tutuyor mu sizce güvenen var mı aranızda 11 haftalık yatak bizimki ama 12. Haftada göremedim kaybolmuş gibi sizce kız mı kesin
civcivinn_annesi cokkasmabeabi ama zaten yatay duruyor nubu dik değil ki yani nub teprisine göre kız görünüyor 🙂 ay pardon yanlış anlamışım tutmadı sandım sizde 😂
cokkasmabeabi civcivinn_annesi ben de erkek çıktı demedim ki zaten. Nub tuttu dedim görsel atın dediniz attım, nub kız gosteriyordu kız oldu yani. Erkek için çıkıntının üste doğru olması lazım