busrasogut Herkese iyi geceler. Mart 2020 doğumlu bir kızım var. Geçen sene 12 ay bir kardeşi olsun diye deneme yaptık olmadı. Bu hafta spiral taktıracaktım ki reglim gecikince test yaptık pozitif:) şuan 6+2. Yaşım 36 çok korkuyorum çok
1tucee busrasogut korkunuz niye? Hem daha gençsiniz bence yaştan dolayı korkuyorsanız korkunuz yersiz☺️🌸
busrasogut bmkl evet kendi yaşımdan dolayı. Hem baştan başlamak hemde yaş ilerledikçe hamileliği de zor geçirme ihtimali.
Irem-61 busrasogut benim annem 42 yaşında doğum yaptı 🤣 kardeşimle aramda 18 yaş var 🤣 o yüzden korkma 🫢
bmkl busrasogut Ya benim annem 37 yaşında gebe kalmıştı ve hiç alışamamıştı biz de korkuyorduk riskli olur diye ama şükürler olsun bi sıkıntı olmadı şimdi kız kardeşim 12 yaşında ve göz bebeğimiz. İçinizi rahat tutun inşallah sağlıcakla gebeliği tamamlayıp bebişinize sağlıkla kavuşursunuz 🙏🏻
busrasogut merve_tp yaaaa iyi ki yazdın❤️ korkuttular beni. İlk hamileliğim de çok zor geçmişti şimdi yaşında ilerledi nasıl olcak falan diyip duruyolar etrafımda bazıları ya
denizkizimm Sizinle aynı duyguları paylaşıyorum kasım 2020 de kızımı aldım kucağıma şimdi 5 haftalık ikinci bebeğime hamileyim. Bizi neler bekliyor acaba 😍
busrasogut denizkizimm sil baştan alıyoruz hem heyecanlıyım hem endişeli sağlıkla gelsinler inşallah 🙏
ayzey1 denizkizimm bende aynı 2020 doğumlu kızım var şimdi 7+5 haftalık hamileyim sil baştan başlıyoruz maratona 😂
merve_tp busrasogut amann boş ver kıskanıyorlar bence onlar. Benim de arkadaşım sürekli ileri yaş gebelik deyip duruyor. Gittiğim hiç bir doktor böyle göz korkutmadı yani çevre kadar. Takılma genciz hala en güzel yaşlardayız doğum için. Düşün menapoz geç olucaz ve hormonlar yenilecek 😅🥳 takılma aşkım
merveasd Canım etrafımda 36 yaşında ilk hamileliğini geçiren ve 2.gebeliği o yaşta düşünen o kadar çok var ki hiç korkma bence
busrasogut ayzey1 ya allah tamamına erdirsin inşallah 🤲🏻 kızım çok istiyordu söylemedik hala allaha emanetler 🫶🏻
eslemoms 2024 doğumlu kara bir kızım var ikinciye gebeyim 23+6 olduk bugün yaşım henüz çok genç ama ilkinde tükendim gibi bir şeyim şuan ikinciye yetebilecek miyim bilmiyorum Allah kolaylığını bir şekilde verir inşallah🙏♥️
busrasogut eslemoms bende. İlk hamileliğim çok zordu çok düşündükçe o günleri nasıl geçti diyorum. Kızım çok hareketli büyütürken gerçekten yaşlandım x2 hızda 😌 dünyanın en güzel duygusu yalan yok ama aynı zamanda da en zorlarından biri. Allah sağlık versin gerisi hallolacak inşallah 🙏