9 haftalıkken kontrole gitmiştim kalp atışını duyduktan sonra doktor 2 hafta geriden geldiğini söylemişti 7 haftalık gözüküyordu şuan hiçbir sıkıntımız yok gayet sağlıklı ve haftasına uyumlu oldu başlarda böyle şeyler oluyor benim ilk kızımda 3 hafta geriden geliyordu 33 haftalıkken 30 diyordu doktor doğduktan sonrada herhangi bir sıkıntı olmadı için rahat olsun 🥰