Kızlar 34 haftalık olduk iki gecedir saat 5 lerde acıyla uyanıyorum karnım aşırı sert taş gibi inmiyor iki saat 7 ye kadar ağlıyorum dün çok kötü oldum aşırı bebeğimi dokundum hareketde etmedi bebek uyuyormuydu ki o an az az kıpırdadı iyice stres oldum karnım göğsümün altına kadar sert şişkinlik oluyor ve acıyor ne yapacağımı bilmiyorum en son bi guruldamayla iniyor ama 2. Saat çekiyorum bu neden olabilir bağırsağımın üstü acıyor çok