kkilicc kızlar adetim 5 gün gecikti ama adet olacakmış gibi ağrım var 2 gündür aşırı sancılıyım sizce hamile miyim bu sancı normal mi
Olacakolcak26 kkilicc canım markası ne baya pozitif bu test hamilelik ilk zamanlara o sancılar normal kan ver hafife alma belki olsı bi durum vardır ilaç başlar 💕hayırlı olsun şimdiden bizlere de dua et
Htc03003 kkilicc bu test pek yanıltmıyor benimde böyleydi betam 60 çıktı 5 gün gecikmeyle ama maalesef benimki düşükle sonuçlandı hayırlı olsun inşallah vardır 💕💕💕💕
kkilicc Olacakolcak26 canım benim cevabın için çok teşekkür ederim, yaklaşık 1 senedir istiyoruz. Çok ağrım olduğu için gebelik aklıma gelmedi umarım gebeyimdir 🫶🏻
kkilicc bussraaaeewc prodoctor ama testi az önce yaptım sizce doğru mudur, cevabınız için teşekkür ederim🙏🏻
Olacakolcak26 kkilicc aklına gelmediği an gelir zaten çok sevindim adına var var kan ver bizide habersiz bırakma 🩷💝
kkilicc bussraaaeewc mutlaka dua edeceğim sürekli dualarımda Allah isteyen herkese nasip etsin inşallah 🙏🏻🥰
bussraaaeewc kkilicc 1 senedir istiyoruz dediniz takviye için bişey kullandınız mı ya da tedavi vs bende 1 yıldır uğraşıyorum aydınlatır mısınız
bussraaaeewc kkilicc ay bende bu ay folik asit kullanmaya başladım 1 mart regl bekliyorum inşallah olmam