esmahsc Canım anneler ssvd düşünüyorum zeynep kamilde tavsiye eder misiniz orda doğum yapan var mı en çok kesi ve dikişten korkuyorum bu konuyla alakalı tecrübeniz varsa aktarır mısınız❤️
Havin49_ esmahsc savd yapmadım sezeryan oldum orda çok ilgililerdi ve orda ssvd yi en çok destekleyen doktor aylim hoca ben sezeryanımı Dilara tuğcu BOYRAZ la yaptım çok memnun kaldım
gvnrzz esmahsc ben de oraya gidiyorum su an 19 haftalık. Ssvd düşünüyorum bir aksilik olmazsa. Aylin hanıma gidiyorum tavsiye ederim. Henüz bir muayeneye gittim ama cok memnun kaldım.
tubiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii Orada bayan bı doktor var özellikle ssvd yaptiriyor hatta Instagram sitesi bile var çok övüyolar o doktoru
xxebru12 Ben orda doğum yaptım berbat dikişlerimi berbat dikmişti hatta 2 kızımda doğum ederken içimde hep çürük et bırakmışlardı doktorum hep temizledi ben tavsiye etmiyorum dökümü odaları çok pis kediler galan var yani