yenianne_adayl Epidural doğum devlette yapılıyormu devlette yapan var mı pişmanmisiniz merak ediyorum
slevia yenianne_adayl gideceğiniz hastaneye göre değişebilir belki fakat devlette yapmıyorlar diye biliyorum. Ben özel hastanede yapmıştım. Epidural ile doğum prenses doğum olarak geçiyor
Aaaa9698 yenianne_adayl eğitim araştırmalarda ve şehir hastanelerinde yapılıyor çoğunda gittiğini hastaneye sorup bilgi alabilirsiniz
yenianne_adayl slevia ozelee duydum bende ama bazi arastirma hastaneleri yapiyormus bizim yapicagjmiz hastane arastirma hastanesi ama bilemiyprum hic dogum yapmadigim icin