Seyma8 bende yıllarca sebepsiz infertilite diye doktorlarda çare aradım. 2020 yılında tüp benek yaptırdım ve doktorum dedi ki sen haşimato olablirsin. O an önemsemedim çünkü hamile kalmıştım zaten. 2. Bebeğimi istediğimde araştırdım meğersem haşimato gebeliğe engelmiş. Ben ne bir belirti ne tiroitlerde yükselme görmedim. Bazı özel testleri ankaraya gönderdik tekrar ve evet haşimato hastasıyım. Bi tedavisi varmı ? Yok. Yine tüp bebek yaptırdım