Seyma8 sebepsiz infertilitede en önemli şey stres bence, çok haklısınız uzun bir süreciniz var ama sürekli neden olmuyor diye düşünüp stres yapmak veya sürekli yumurtlama takibi yapmak vs hepsi stres yaratıyor. Stresten olabildiğince arınmanızı tavsiye ederim, bunu da kafanızı başka şeylerle oyalayarak yapabilirsiniz. İnşallah en kısa sürede bebişinize kavuşursunuz 🙏🏻 biz de uzun süre denedik ama benim eşimin spermleri yavaştı, aylarca vitamin kullandı, jel kullandık en son çare sperm hızlandırıcı jeller varmış. O ay da olmazsa aşılamaya gidecektik buna karar verdiğimiz ve jeli kullandığımız ay hamile kaldım