Merhaba kızlar fikrinize ihtiyacım var . Ben annemi 7 yaşındayken kaybettim. Şimdi bir kızım olacak . Ama büyüklerin isminin koyulması taraftarı değilim. Birde duygusal açıdan kendimi her yalnız hissettiğimde kızıma bakıp annemi hatırlamak istemediğim için ismini koymak istemedim. Gökçe ismine karar verdik . Annemin ismi Sevgi. Göbek adı Sevgi olsun dedik ama kimlikte yazmayacak. Sizce iki isim olarak Sevgi Gökçe nasıl ? Bu şekilde kimlikte yazmalı mı ? Yoksa göbek adı kimlikte yazmasa bile iki isim olarak hitap edilebilir mi🥰🥹