Normalde saçımda beyaz yok. 1 ay önce tarağıma baktığımda 6 7 tel beyaz saç vardı. Uzun süredir de temizlememiştim. Beyaz çıkmaya başladı diye düşündüm. Ama o günden sonra hiç beyaz saç görmedim ne tarakta ne saçımda? Tarağımı başkası mı kullandı yoksa uzun süre kalan saçlar sonradan beyazlaşabilir mi?