askarhandan serius süt iç ısıt oda yoksa şekerli su yani şerbet yapın için yediğiniz bişi dokunduğunda sanırım yada ağır gelmiştir
rvsss serius mide koruyucu şurup yoksa soda iç soğuk süt iç muz da iyi geliyor hiç Biri yoksa çiğ ince bulgur yut biraz
bebekbay serius benim de çok kötü mise yanama oluyor şurup olmadığı zaman soğuk süt içiyorum iyi geliyor sende bir dene canım
serius serius ayy hepsini deneyecem inşallah iyi gelir gaviscon artık.su gibi geliyo dayanamiylrjmmm teşekkür ederim hepinizeee
serius parildayanyildiz2 yaa bende gastrit zaten vardı iki aydır da gebelik reflusu nüksetti canım cikiyo ne yesem uyku yapiyo davula döndüm şişe şişe . İlk kez bu kdr yanma oldu dayanamiyorum. Gaviscon kesmiyo.arrik
minikcivciv89 Tahinde kesiyormuş mide yanmasını deneyin rennie diye şurup var ondan yazdırın doktorunuza
bsraltnsy serius benim asiri yaniyordu doktor panto diye hap verdi 3 gunde bir iciyorum yeterli geliyor hergun icilmiyor gecede yatmadan renni surup iciyorum 2 kasik rahatliyorum baya