nazifeer erken doğum ihtimalinde sezeryan olursunuz çünkü prematüre bebekleri riske atmamak için normal doğum yapılmıyor. Ama buradaki asıl sorun doğum şekliniz değil serviks uzunluğunuz, 25 altı riskli kabul edilir Progestan başlanır hatta rahim ağzına dikiş atılabilir mutlaka başka doktora da gidin ihmal edilecek bir şey değil ben iki kez gebelik kaybı yaşadım bu 3. gebeliğim 24ten beri serviks kısalığı yaşıyorum çok şükür ilerledik biz