benuncet ben şuan 32+6 im 7. Haftamdan beri neredeyse nesrin hocaya takipliyim Allah nasip ederse de doğumum o doktorda o hastanede olacak ben memnunum. O hastanede detaylı ultrason yapan doktorun adı da Sema Süzen çaypınar sadece cuma günleri hastaneye geliyor kendi yeri var beN bizzat yerine gidip yaptırmıştım . 1 saate yakın neredeyse bakmıştı ondan da çok memnun kalmıştık Hem hastaneden hem nesrin hocadan memnumum açıkcası . Onunla sezaryen doğuma giren sağlıkçı arkadaşımın önerisiyle seçmiştim elinin sezaryen de hızlı olduğunu söylemişti