Kızlar merhaba bu çarşamba 33. Haftama giriyorum. Preta ön duvar gözüküyor normal doğum denemek istiyordum ama doktorum sezeryana yönlendirdi 38 + 2’de bebeği alabiliriz diye bir konuşma geçti aramızda biraz kafamda soru işaretleri oluştu İstanbul Anadolu yakasıı’nda ikamet ediyorum Ataşehir Göztepe Acıbadem Kozyatağı Üsküdar’da olur doktor önerisinde bulunabilir Özellikle normal doğumu destekleyen bir doktor istiyorum hekim görüşü almak istiyorum