zamansmomm parla_03 zor gidiyor kız bebek bekliyorum 1 yaşında oğlum var cok zorlanıyorum bugun de bacagımı kaldıramıyorum agrı gırıyor kasıgımdan nedır bu anlamadım sizin nasıl gidiyo
Arifecirit parla_03 göbüş aldı başını gidiyor hareket dışarıdan belli olacak kadar belirginleşti. 13 haftaya kadar bulantı dan dolayı çok zorlandım ama çok şükür artık biraz daha iyiyim erkek bebiş bekliyoruz 💙
clementine16 parla_03 17+3üm ben de dün ilk kez karnımda bir pıt hissettim ama o mu değil mi emin olamadım tekrarı için bekliyorum💓 cinsiyeti kız
rozcans parla_03 17+2, ikinci gebelik olduğu için göbek var tabii. ilkinde 6. ayda ancak çıkmaya başlamıştı🥲 gayet iyi gidiyor, bir sorun yok çok şükür. umarım ilerleyen haftalarda da olmaz🤝😮💨 cinsiyet ise 15. haftada belli olmuştu, erkek😊
parla_03 zamansmomm Allah yardımcınız olsun 1 yasında tam hareketli bir bebek varken hamilelik cidden cok zor geçiyordur 🥰 umarım esiniz ve ailenizden destek alıyorsunuzdur ❤️
parla_03 Arifecirit ilk gebeliginiz mi hemen hissetmissiniz cok güzel duygular erkek anne belirtileriniz varmı ??🥰
champanne Bebiş kız 2. Gebelik ne göbek var ne hareket 😅 bazen tedirgin oluyorum oğlumu bu haftada hissetmiştim bunda bişey yok diye
Arifecirit parla_03 2. Gebelik ama ben ilkte de erken hissettim. Erkek kız gebeliğimde de hiç fark olmadı sadece karın şeklim değişti
rabiaaclkmst 18 Haftalık ikinci hamileliğim ya benimde çok çıktı karnım 6 7 aylık gibi 🫣 cinsiyeti kız hareketi bol maşallah 🥰
bsjjddh 18 haftalık hamileyim 3. gebeliğim hareketleri tam hissetmiyorum bazen hafif birşeyler var ama bağırsak hareketlerimi bebek mi ayırt edemiyorum iki kızımda erken hissetmiştim. 1 ay önce devlette cinsiyet için daha erken ama kız yönünde ilerliyor demişti tam anlamadım.
parla_03 bsjjddh 2.3 gebeliklerde daha erken hissedilir diyorlar birde demekli herkesin bünyesi farklı bakalım cinsiyet ne olucak gonlunuzce olsun 🥰
parla_03 clementine16 aynı hafta aynı gündeyiz düm dusta bende hissettim birseyler ama emin olamadım ❤️
060436 parla_03 17+5 haftalık bebiş erkek göbüş aldı başını gidiyor hareketleri çok fazla hissediliyor 💙
Anneadayiozlem 18+3 üz erkek bekliyoruz bir tane kızım var karnım bundada yok tamamen genetik bence kızımda kiloluyum diye belli olmadı diye düşünüyordum hatta doğum yaptığımı duyanlar hamilemiydi demişti tabi erken doğum da oldu 1 ay önce filan geldi şimdi de tam üstüme yapışan birşey giymediğim sürece yine hiç belli olmuyor ama şuan zayıfım illa belli olur da bakalım ne zaman