akpinareda 35+6. Haftadayım bacak arasında bir baskı ve kemikte şiddetli ağrı yuruken otururken normal mi yaşayan var mı
rumpelstiltskiinn akpinareda çatı ağrısı diye geçiyormuş. Ben de aynı durumdayım doktora sordum normal diyor 😅
rege0119 akpinareda aynı haftadayız. Aynı şekilde benimde öyle . Bazen orası öyle bir ağrıyor ki sanki yük binmiş üzerine gibi bazen batıyor gibi . Özellikle çok ayakta kalınca oluyor çok yorulunca oluyor
akpinareda rumpelstiltskiinn Onlara kalırsak herşey normal😂 İlk olunca insan ister istemez panik oluyor