kft evden çıkarken 7dkda birdi yolda 5dk da bir oldu nstnin sonuna doğru da 3dkda bire düştü. O gün doğuma alırlar sandım ama rahim kapalı yumuşama da yok çok dayanamayacak hale gelince veya suyun gelince gel dediler anlayamadım ben de. Açıklık muayenesinden sonra kanaman olabilir dedi, kanama da yok. Karnım hala kasılıyor ama artık dakika tutmayı bıraktım stres oluyorum. Filmelerdeki gibi bi sahne lazım heralde gitmem için 😅😅