Gencbirannis rabiames canım ben oğlumu 37+3 te doğurmuştum çok sertleşme oluyordu doktoruma yazdım bunlar doğum sancısı olabilir gel bakalım diye gittim o gün doğuma aldılar düzenliyse ve sürekli sertleşme oluyorsa bir görün derim haftan uyumlu çünkü
fgormez Düzenli sanırım,acı eşiğin yüksek demek ki ağrı hissetmesende git bence acilde açıklığa baksınlar günü dolmuş geliyor olabilir bebiş🌸hadi sağlıcakla
rabiames fgormez bir duşa girdim hızlıca. 15-20dakika daha gözlemleyeceğim uzandım şimdi. Duştan sonra belki geçer dedim geçmezse hemen gideceğim inşallah
Fatmanur_0416 Gencbirannis benim de dün nstde sancım çıktı dünden beri bebeğim hep sağ tarafta toplanıp duruyor karnımı çok geriyor dokunsan yırtılacak gibi sizin de mi öyleydi 36+5 oldum ben
rabiames Gencbirannis evet düzenliydi sertleşme var, duşa girdim hızlıca üstümü de giyindim hala dzüenli ise çıkacağım evden
powerpuffgirlss Gencbirannis 32.haftadayim 3 gundur kasilma ve sanci var ufak ufak geliyor korkmaliyim hastaneye gitmedim
niiiii Gencbirannis bu sertleşme nasıl oluyor sanki bebek karnımın ortasında toplanıyor veya geriniyor gibi oluyor. Karnım sertleşiyor böyle mi bebekten bağımsız bir sertleşme mi oluyor
rvsss Fatmanur_0416 37+1 im benim de bebeğim 2 gündür sağımda toplanmış gibi göneğim yamuk hatta ve aşağıda hissediyor gibiyim yalancı kasılmaların ağrısı sanki daha da sertleşti acaba doğum mu yaklasıyor böyle olunca bilginiz var mı
rabiames Fatmanur_0416 sağ ve sol aynı anda kasılıyor karnımın orta ve üst tarafı semsert oluyor bir de nefesim kesiliyor gibi oluyor kasılma gelince
Gencbirannis Fatmanur_0416 benim şuanda da öyle göbek deliğim resmen şekil değiştirdi artık ve dokununca sızlıyor ama 37deyken lavaboya da girsem sağa da sola da dönsem sertlik gitmiyordu ağrım hiç yoktu ama kahvaltı edip topladıktan sonra karnım hep aynıydı sağ tarafa yatmış bir şekilde en son hastaneye gidince 4 cm açılma oldugunu söylediler (sezaryen sonrası😂) biraz erken söylediler
rabiames kft giyindim hazırım durumu biraz daha gözlemleyip çıkacağım evden inşallah doğumdur, bayadır gelmesini istiyorum çünkü
kft 34+4 olduk ama benim bebeğim de yukarı toplanıyo aşırı hareketli oluyo çok sertleşiyo sonra düzeliyo hafif sancılar oluyo ama geçiyo
Fatmanur_0416 rvsss valla bende aynı durumdayım benim de aşağı tarafa baskı arttı sancıların şiddeti arttı bebeğin toplanması neredeyse bırakmıyor dün sabah 5 gibi sancım çıkmıştı nstde daha da gitmedim şuan ağrıların şiddeti de arttı bende bilmiyorum ki ilk doğum benim de
rvsss Fatmanur_0416 ben en son çarşamba nst bağlandım sancı vs yoktu iki Gündür çok aktifim sürekli iş yapıyorum yürüyorum onun etkisinden sanırım bakalım hayırlısı olsun hakkımızda sağlıkla gelsin bebeişlerimiz tek nefeste doğuralım🥲🥲
Fatmanur_0416 rabiames bende 2 gündür sürekli sağ tarafta toplanıyor bebek normalde nefesim kesilirdi ama bu sefer nefesim kesilmiyor canım yanıyor ve karnım her an yere düşecek ya da dokunsan patlayacak gibi hissediyorum alt tarafa çok baskı yapıp duruyor
Fatmanur_0416 rvsss ben sağ tarafta kaburga kemiğinin altında bıçak batması gibi şikayetle gittim sancı çıktı ondan sonra zaten ağrılar çoğaldı adet sancısına döndü rahime iğne batar gibi sızı baskı arttı 😬 inşallah hepimiz sağ salim tek nefeste doğurup alırız bebişlerimizi kucağımıza 🤲🥰
kft rabiames 5 dakikaya düşer ve şiddeti artarsa o zaman git rabbim kolay doğum nasip etsin inşallah hayırlısıyla kolaylıkla kucaklamanı nasip etsin
rabiames Fatmanur_0416 muhtemelen bebek kendini ittiriyor sizin anlattığınıza göre, kanala girmeye çalışıyor olabilir
rabiames askarhandan aminnn şimdi bir kasılma daha geldi arkasına bir daha gelirse çıkacağım hastane yakın zaten 🤲🏻
Fatmanur_0416 rabiames sanırım öyle kanala girince hemen mi doğum oluyor acaba bilginiz var mı yoksa kişiden kişiye değişiyor mu
rvsss Fatmanur_0416 ayy kız beni korkutma aynısı bende de var dünden beri sağ kaburga altım batıyor bebek oraya dayanmış galiba ondan batıyor dedim yoksa benimki de mi sancı😅😅😅
Fatmanur_0416 Gencbirannis benim 1 haftadır göbek deliğim ağrıyordu pek umursamadım açıkçası bende de sertlik gitmiyor valla patlicak diye korkuyorum 😬🤣 bende adet sancısı gibi sancı var ama . Sağ tarafa yatınca ağrım 5 10 katına çıkıyor resmen 😬😬bu belirtileri kaç gün yaşayıp acile gittiniz ben erken gitmek istemiyorum bende gidince desinlerr cm açılma var 🤣🤣neden sezeryan peki