Selamlarrr ben şubat 10 de regl oldum 15inde bitti reglm gelecek reglime 2 hafta var daha ama aşırı kasıklarım ağrıyor batıyor böyle çok şiddetli ve göğüs uçlarım sızlamaya başladı normal tişört bile giysem çok canım yanıyor sizce yerleşme vs olabilir mi erken midir şuan ya da bu kadar kısa süre de belli olur mı???