metinmervee Selamlar, Arkadaşlar ya şu anlatılan kese yuvarlaksa kız şekilli ise erkektir bebek muhabbetine inanıyor musunuz? Çoğunluk ne düşünüyor 🫠
kavalakurabiyesi metinmervee hahır inanmıyorum alakasıda yok birde instada falan para karşılığı keseden tahmin edenler var dolandırıcı resmen zaten %50 şans var ya tutarsa …
Fatmanur_0416 mervekalkann bende tatlıdan tiksinip acı tuzlu ekşi ne varsa yedim benim de kızım olacak gerçekten yalan metinmervee
metinmervee kavalakurabiyesi kaç tane düştü o hesaptan önüme .. nasıl tahmin edilebilir ki saçma ama insanın bi içi gıcıklanıyor şekil falan derken
kavalakurabiyesi metinmervee ya evet insan merak ediyor 16-17 haftalara kadar da net öğrenilmiyor bende ilk haftalar keseden anlaşılır mı diye araştırdım hiç bir bilimsel kanıt yoktu hatta burdan da sordum eski hesabımdan anket yapmıştım çoğu kız işaretlemişti sonuç 12 gün somra oğluma kavuşuyorum eğlence amaçlı yapılabilir sorulabilir ama para kaptırma . Öyle bir şey olsa doktorlar tahmin eder.
mervekalkann Yuvarlak top gibi kese ve ilk aylar tatlıdan tiksinip neredeyse günde bir kavanoz turşu bitirmeme rağmen oğlum oluyor. Tüm hurafelerin içinden bizzat geçtiğim için inanmıyorum. :)
metinmervee kavalakurabiyesi doğru dediniz gerçekten:) sağlıkla kavuşmak nasip etsin benim ikinci gebeliğim bir oğlum var erkek annesi olmak çok şahane bir şey tebrik ederim 🍀
byzkds metinmervee ben de doğru olduğunu düşünmüyorum hatta ne denilcek diye ben de fotoğraf koymuştum kimisi kız kimisi erkek diyor 😅