Kızlar konuyu doğru mu açtım bilmiyorum,yardımcı olun pls😅 hastaneye gelenlere vs verilsin diye kutulara lokum koyalım dedim su isimli süslü ücgen kutulara. Hediyelik yaptirmadim onu mevlütte yaparım nasipse dedim. Ama lokumları şimdiden kutuya koysam doğuma nolur bilmiyorum 34+4 suan. Son haftalarda mi paketlesem 37-38 gibi napsam ya da garanti olsun diye icine seffaf jelatinlerden alip öyle mi koysam lokumları fikir verin pls💓 badem şekeri vs almak istemedim