Sss1947 Umarım kuzum rabbim en güzelini yaşatsın hepinize banada dua edin sağlıkla kucağıma alabileyim çünkü çok bekledim bu bebeği yani nereden baksanız 4 senenin sonunda geldi miniğim ben hep boynu bükük içimde kimseye anlatamadığım buruk bir acıyla geçirdim benden sonra evlenenler doğurdu ben sadece her ay sonu umudumun yerini hüsrana bıraktım sizi çok iyi anlıyorum nolur üzülmeyin herşeyin bir çaresi var ♥️