Kızlar 39+3 haftalığım dün nstde sancılarım düzenli çıktı ben sadece bel ağrısı olarak hissettim 2 cm açılma varmış doktor taburcu etti 2.hamileliğim 3 kere alttan muayene ettiler kanaman suyun gelince ağrıların dayanilmayacak derecede olursa hemen gel dedi tahmini ne zaman açılmam olur artık doğurmak istiyorum