Kızlar benim döngü hep 30 üstü çocuk denediğimden biri 36 oluyor genel olarak da geç adet olan biriyim ama 3 şubatta olmuştum 1 tane düşüğüm var 6.5 haftalık şimdi sabah ben gene adet oldum ama böyle 3-4 parça pembe et gibi geliyor tutup da düşme bu kadar çabuk olur mu uygulamaya göre 3+4 bir de 25 günde adet olmam imkansız gördüğüm bir şey değil yani