zuhallkurtt Sizce bu Çin takvimi cinsiyet olayı doğru mu çevremde cinsiyeti tutanlar var ne düşünüyorsunuz bu konuda
gkceakt Görümcemle ben 6 hafta arayla hamile kaldık. Onun takvimde erkek gönderiyordu benim de kız. İkisi de tuttu
zuhallkurtt gkceakt öyle mi ya benimkide erkek gösteriyor takvime göre ama bilmiyorum henüz 7 haftalık bebeğim
12ceylan Doğru çıkıyor ama ben bu sefer ikizlere hamileyim onu nasıl bilecek hiç fikrim yok erkek diyor ama ikisidemi bilmiyorum
ebrudefnee zuhallkurtt hamile kaldığın ay ve doğum tarihi olarak hesapladığımda kız çıkıyor normal instagramda tablolar çıkıyor ya onda da kız çıkmıştı