Nst de sancı çıktığı için doktor açıklık kontrolü yapmak istedi 1 cm açıklık vardı. Ama yaptığından bu yana lekelenme ve akıntı şeklinde kanama oluyor. Doktor birkaç gün olabilir dedi. Ama birkaç kişiden duyduğuma göre çatı muayanesi doğuma sebep olabiliyormuş. Gebelik şekerim var bebeğim 2 hafta önden gidiyor. Bende en az 2 3 hafta sonra doğum yapmak istiyorum. Sizce bu çatı muayenesi erken doğuma sebep olur mu?