Kızlar normalde düzenli regl olan biriyim. En fazla 1-2 günlük oynamalar olur. Bu ay 1 hafta geciktim. Erken gebelik testi yaptım şüphelenip ama negatif çıktı. Regl olacak gibi kaşık ağrım vs oldu, hala ara sıra oluyor ama regl olamıyorum. İşe erken gidip geç döndüğüm için doktora da gidemedim ama önümüzdeki hafta gideceğim. Aynı durum başına gelen var mı? Bir sorun vardır diye korkuyorum