kavalakurabiyesi Kızlar doğumuma 12 gün var doğum öncesi bestlak kullanan oldu mu ve nasıl kullandınız.
jalepone kavalakurabiyesi ay bende bekleyeyim benim de kardeşimin eşi ebe bana bir sürü getirmiş bestlaklardan nasıl kullanılıyor bilgim yok daha doğumuma var diye de araştırmadım
Daisyy000 kavalakurabiyesi Bestlakta rezene var. Rezene genotoksit yani bebekte dna hasarına yol açabilecek bir içeriği var. Sütü artırdığına dair bilimsel bir veri yok. Solgar b12 öneririm
cokkasmabeabi kavalakurabiyesi hiç kullanmadim. Sütüm olacak diye telkin edin kendinizi diğer ihtimallere kapatin. Şimdiden bunu düşünmeyin 🌸
erikarpuz kavalakurabiyesi kuzum başlama derim çünkü sütün takviyesiz de gelebilir bu sefer artırmaya çalışmış olursun bebek de ememez Allah korusun mastit olursun, bebiş doğdu baktın az gibi o zaman başlarsın inşallah bol sütün olur hiç kendini strese sokma
kavalakurabiyesi Daisyy000 Gebe okulunda doğuöda 1 hafta önce başlanabileceğini söylemişlerdi ebeler araştıracağım mutlaka teşekkür ederim.
cokkasmabeabi kavalakurabiyesi aynen öyle. Şimdiden siz ağzınızla demeseniz de ya olmazsa diye ihtimal araştırıyosunuz gerek yok 🥺
atesvesu kavalakurabiyesi ilk bebegimde bestlak kullandım rezene çayları anne çayları çok kafama takmıştım ben daha çok sütüm olsun diye düşünürken olan sütten de oldum ikinci bebeğimde hiç bir şey yapmadım sadece su içtim bol bol çok şükür kızıma yetecek kadar sütüm olmuştu