Melek1 evet cok normal şeyler yaşıyosun hepimiz öyleydik🤗 içini ferah tut inan önünde uzun bi yol var ve seni tedirgin edicek türlü türlü dönemler atlatıcan hamileliğe dair. Oyüzden şimdi sadece stres yapmadan değerin gün aşırı 2ye katlamasını takip et, sonra kesesiydi kalp atışıydı ikili taramasıydı detaylıydı şeker yüklemesi falan derken değişik süreçlerden geçerek anneliği daha o doğmadan dibine kadar yaşican🙈
İlk hamilelik olduğunu varsayarak yazıyorum tabi bunları ::))
Herşeyin hayırlısı olsun hakkında🙏🏻🌸