nuryldrm1 Kızlar bu ay yumurtlama gününü denedik bat 28iydi adet olmadım bebetime gebelik testi yaptım perşembe günü negatif cıktı bu testi kullanan oldu mu sonucu güvenilir mi yoksa bekleyip baska test mi denemeliyim
bussraaaeewc nuryldrm1 kaset test adet gününden itibaren çıkarıyor diye biliyorum bugün beklenen adet gününse yarın farklı bi marka kaset testle de deneyebilirsin herşey gönlünce olsun🌺
aybuk6 nuryldrm1 ben adetime 5 gün kala yaptım pozitifi gördüm sonra ki gün kan verdim 56 çıkmıştı ama çizgi gözle görünüyor çok belliydi
elifsn23 nuryldrm1 bilgim yok ama bence biraz daha bekleyip kan verin en azından kesin sonuç oluyor testler yanlış da olabiliyor çünkü