Zehra333 Dün yazmıştım tüm belirtiler var diye şimdi yoldayım işe gidiyorum . Sağ kasığım 10 dakikadır 2-3 saniye aralıklarla sızlıyor sanki meleğim sesleniyor anne burdayım diye adete 9 gün var ama test alıp yarın sabah erkenden yapacağım 🤗
Dlktpl Zehra333 bende bana gore suan hamıleyım ama 10. Gunum negatıf cıktı adetıne baya varmıs yumurtlamadan kacıncı gunun
Aysingeldiislerdegisti Zehra333 canım adetin dokuz gün varsa daha yumurtlayalı 5gün olmuş demektir yumurtanın döllenip rahme inişi ortala 6-10 gün sürer. inşallah hamilesindir ama bunu hissetmek için çooook erken
Esrayusuf Zehra333 bendede öyleydi kasıklarım çok ağrıyordu ve göğüslerim şişmiş ağrıyordu bu böyle bir hafta geçti dedim adet olsam göğsüm bu kadar uzun sürmez adetten bir iki gün önce ağrımaya başlar adetimde düzensiz bilmiyorum ne zaman olucam teyzemle konuştuk sen hamilesin o zaman dedi sonra test yaptım silik çizgi çıktı :) ama senin çok erken sen bir hafta bekle bence
Edssm Test yapmadan anlamak biraz mümkün olmayan bi durum aynı şeyleri bende çokca yaşadım ve negatif görüp çok üzüldüm üzülmemek adına çift çizgiyi görene kadar hevese girmemek lazım aylarım bu yüzden ağlamak geçti iyi biliyorum o duyguyu şükür rabbim daha fazla aratmadı inşallah sana da nasip olur
Sinemokcu Benimde yumurtlamadan 3 gün sonra sağ kasigim ve belim ağrıyordu adetime vardı yani bi 10 gün bekledim adetime 4 gün vardı baktım ki hamileyim bence biraz daha bekle henüz idrara geçmemiştir sabret bakalım