mervenurumay ufacık birşeyde eğitim araştırma hastanesine gidin diyorlar ilk gebeliğimde belirli haftaya kadar Zeynep kamile gittim sonra Sultanbeyli devlet hastenesine devam ettim 35. Haftada ufacık bi sancıya eğitim araştırmasına gidin dediler İlhan varanka gittik hiç bi sorun yokmuş o kadar sancı çok normalmiş bende ondan sonra İlhan varanka devam ettim orada doğum gerçekleşti şimdi başka şehirde yaşıyorum ama yine doğum için ailemin yanına geleceğim İstanbul’a yine İlhan varankta yaparım diye düşünüyorum kuzenimin eşininde protein kaçağı vardı doğumu başlamıştı onuda almamışlar başka bi hasteneye yönlendirmişler oda İlhan varankta doğum yaptı ben o yüzden direk bi sorun varsa riske atmayın ufacık bir şeyde başka bi hasteneye gönderiyorlar