08061999 Kizlar ailesi uzakta olan evi icin ayakta olmak zorunda olanlar yokmu yemegini de yapan isini de goren boyle yaptigimizda bebisimiz tutmuyormu illa hep yatmakmi lazm cevremden duruyorm yat kalkma sadece tuvalete kalk oyle olmuyorki
3kedili2bebekli 08061999 2 gün istirahat sonra normal hayata dönüş dediler bana öyle saatlerce ayakta kalmadan basit yemekler yaptım süpürme yasaktı çok uzanıp kalkma eğilme yapmadan hafif yapabilirsin dediler öyle yaptım yukari uzanmak eğilmek falan yasak
zngns 08061999 3 , 4 gün aparatif şeyler yapsın eşiniz dikkat etmekte fayda var sonra yavaş yavaş kalkar yaparsın ama yinede çok sabit ayakta kalmamaya çalış
mom28_ 08061999 ilk 2 gün istirahat et ev süpürme bulasık çamaşır ugrasma agır kaldırma sonrasında yavas yavas normale dön sürekli yatmana gerek yok yapmak zorunda oldugun işleride oturarak yap beline agırlık verme uzun süre ayakta iş yapma kısa yürüyüşten falan bisey olmaz
08061999 3kedili2bebekli cok zor bu surec allah yardimcimiz olsun benm 5. Gunum bugun koyduklari gunu saymazsam test yaptm ama negatifti boyle olup sonradan pozitif olma ihtimali varmi icimde hala bi umut var
-Cennetkusuannesi- 08061999 ben 8.gün yaptım gözle görülür ilk dk da pembe çizgi çıktı bugün 10. Gün kan vermeye gitmeden yaptım 8. Güne göre daha silik çıktı moralim bozuldu öyle olunca kanda beta 13 çıktı doktor ya kimyasal dedi yada yeni yükseliyor ama düşük gelmiş dedi pazartesi tekrar artış için kan vericem ama bana kalrsa kimyasala döncek
3kedili2bebekli 08061999 7. Gün negatif gördüm ben 10. Gün 730 değerle pozitif gördüm erkenden test yapıp kendinizi boşuna üzmeyin
08061999 -Cennetkusuannesi- hayirli sonuclar alirsin insallah tup bebekte kan degerleri neden bukadar dusuk oluyor ben oglumu 6732 hcg ile ogrendim
-Cennetkusuannesi- 08061999 çünkü normal süreçteki kadar beklemiyosun öğrendiğinde 3 4 haftalık anca oluyor benimde bir doğal gebeliğim var bende 1500 lerde öğrenmiştim hoş onuda 5 aylık gebeyken kaybettim. Buda benim sınavım galiba
auroraa92 Ben çift embriyo transferi oldum transferden bi saat sonra 2 saat yürüyüş yaptım ertesi gün tenis oynadım. Hareket tutunmaya etki etmez ben şuan 20 haftalık oldum
08061999 auroraa92 ay masallah saglikla alin kucaginiza etrafimdan duydugum Insanlar hep yatin diyor benm Ilk gebeligimde de yatiyodm ozamanlar tabi baska cocugum yokdu yatabiliyodm simdi oglum var 3 yasinda durdurmuyor beni ilk 5 gun annemde kaldi bugun aldim kucuk cocukla bu surec daha yorucu
08061999 -Cennetkusuannesi- evet dogru ogrendigimizde 4 haftalik oluyor o yuzden bukadar yuksek degeler, Rabbim size saglikli evlat nasip etsin insallah guzel haberler alirsiniz duamdasiniz adiniz ne?
08061999 3kedili2bebekli rabbim banada nasip etsin uzulupte sevinmeyi dusunemiyorm bile icimde bir umut sanki diyor diger tarafim gordun ya diyor insallah yanilirim 🤲🏻
-Cennetkusuannesi- 08061999 zeynep canım inşallah allah razı olsun. Sende pozitif gör rabbim nasip etsin
3kedili2bebekli 08061999 inşallah yani çok erken test yapmışsınız acele etmeyin sabırlı olun embriyonuzla konuşun güzel konuşun pozitif düşünün