Kızlar bir sorum olacak reglim iki gün gecikti normalde döngüm düzenli dün gece test yaptım çok silik çıktı pek güvenemedim açıkçası bu sabah bel ve kasık ağrısı yaşadm bayağı saat 5 gibi kahverengi lekelenme yaşadım regl oldum dedim ama bu saat oldu kanamam hala olmadı