eslem2121 benim ilk doğumdan 3-4 ay sonra düzensiz kanamalarım başlamıştı. 15 gün arayla 7-10 gün süren kanamalar oluyordu. Resmen temiz gezemiyordum. Bir gün aşırı yoğun kanamam oldu koca koca pıhtılar düşürmeye başladım gözlerim kararmaya falan başladı ozeldeki doktorumu aradim şansıma hasta olmuş yeni hastaneden ayrıldı dedi asistanı. Devlete gittim baktılar 4cm kist var dediler 2 tane ilaç verdiler. Biri kanamayı durdurmak içindi. Ozeldeki doktorum kanamayı durdurmak için olanı kullan sonra muayeneye gel kanama bitince dedi. Gittim bakti kist yoktu, rahim duvarında incelme var bu da düzensiz kanamalara sebep olabilir dedi. 3 aylık ilaç verdi kullandım düzeldi.
Yani demem o ki ozetle doktora git 😅