buseenur mehtapp7 aynı durumu ben de yaşıyorum test yaptım çift çizgi çıktı ama hala bekliyorum biraz daha geçsin birdaha kan vericem 4 günü geçti benimde geçikmem
buseenur mehtapp7 test yaptım çift çizgi çıktı kan verdim negatif biraz daha bekleyip tekrar kan vericem siz gebelik testi yaptınız mı
buseenur mehtapp7 bende kendi doktorumla görüştüm özel hastane de tekrar kan ver dedi bugün vericrktim ama sonrasında doktorum 2 gün daha bekle öyle ver dedi bekliyorum